دبیرخانه کشوری پوشاک وطراحی ودوخت

این سایت جهت اطلاع رسانی وتبادل با سرگروههای رشته پوشاک وطراحی ودوخت راه اندازی شده است.


مدیر کل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کار دانش وزارت آموزش و پرورش:معلم محوری ترین عنصر در دستگاه تعلیم و تربیت/ مدرسه کانون تربیت محله و نکته اتصال بین دولت و ملتمدیر کل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کار دانش وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان امانت های الهی و دارای کرامت های ذاتی هستند که در این راستا معلم نیز به عنوان محوری ترین عنصر در دستگاه تعلیم و تربیت شناخته می شود که از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، "
سید مصطفی آذر کیش" مدیر کل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کار دانش وزارت آموزش و پرورش در مراسم نمادین زنگ جوانه ها که در شاهد نسل پیام برگزار شد، اظهار داشت: برنامه ریزی های صورت گرفته در وزارت آموزش و پرورش در راستای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه با این برنامه ریزی ها تلاش می کنیم تا دانش آموزان را به حیات طیبه سوق دهیم، افزود: دانش آموزان امانت های الهی و دارای کرامت های ذاتی هستند که در این راستا معلم نیز به عنوان محوری ترین عنصر در دستگاه تعلیم و تربیت شناخته می شود که از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

آذر کیش با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکیدات ویژه ای در جهت اهمیت جایگاه ویژه آموزش و پرورش دارند، گفت: امروزه سرمایه های انسانی به عنوان منابع انسانی در دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 وی ادامه داد: 13 میلیون دانش آموز در کشور با احتساب اولیای آنان 39 میلیون جمعیت دارد که در دستگاه تعلیم و تربیت مشارکت دارند.

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کار دانش وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: سند تحول بنیادین مدرسه را به عنوان کانون تربیت محله و نکته اتصال بین دولت و ملت معرفی می کند که در این راستا اولیا و مسئولین باید درجهت ارتقای این نهاد تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: 11 حوزه یادگیری در برنامه درسی ملی وجود دارد که به ساحت های شش گانه برنامه درسی نیز توجه شده است.

آذر کیش تصریح کرد: ورود درس کار و فناوری به عنوان یک کتاب درسی کمک شایان توجهی به انتخاب رشته، هدایت تحصیلی و انتخاب شغل دانش آموزان می کند.

وی با بیان اینکه باید از حافظه محوری به سوی پژوهش محوری حرکت کنیم، گفت: امسال با ورود پایه  نهم دوره متوسطه اول در کشور سیستم آموزشی به طور کامل استقرار پیدا می کند.

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کار دانش وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: ارتقای کیفی آموزش و پرورش اصلی ترین استراتژی این نهاد است که برنامه های مربوط به ساماندهی نیروی انسانی ، توسعه مشارکت ها، تمرکز زدایی و بودجه ریزی عملیاتی نیز در این برنامه لحاظ شده است.

وی  خاطر نشان کرد: در جامعه کنونی هوش های چند گانه حرف نخست را می زند که اولیا باید به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

 



 

  • صفورا محمدزاده

نظرات  (۲)

با سلام وضمن تبریک سال تحصیلی جدید به شما همکار گرامی
وبا تشکر از اطلاعات و خبرهای مفید شما
  • گروه پوشاک استان فارس
  • با سلام
    ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سید الشهدا(ع) و آرزوی توفیق عبادت و عزاداری در این ایام،برای شما همکاران پرتلاش دبیرخانه پوشاک آرزوی موفقیت در سال تحصیلی جدید را از خداوند خواستاریم.
    منتظر اخبار جدید و به روز شدن وبلاگ دبیرخانه هستیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کد ذکر ایام هفته

    كد ماوس

    
  • مجله تفریحی

  • جاوا اسكریپت