دبیرخانه کشوری پوشاک وطراحی ودوخت

این سایت جهت اطلاع رسانی وتبادل با سرگروههای رشته پوشاک وطراحی ودوخت راه اندازی شده است.

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۹
مهر
بسمه تعالی

اطلاعیه  :ارسال مشخصات سرگروه استانی رشته پوشاک وطراحی ودوخت



با سلام وعرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری ماه محرم به اطلاع 

همکاران محترممیرسانددر اسرع وقت طبق نامه ارسالی دبیرخانه به

 شماره 551/31/30373  نسبت به ارسال فرم مشخصات سرگروههای

 استانی رشته پوشاک وطراحی ودوخت  اقدام نمایند لازم به ذکر است

 عدم دریافت اطلاعات سرگروه رشته های پوشاک وطراحیودوخت در

 مدت زمان لازم  در برنامه ریزیهای دبیرخانه جهت هماهنگی های لازم

 برای اجرای دوره ضمن خدمت اجرایی دبیرخانه کشوری پوشاک وطراحی

 ودوخت مشکلات عدیده ای را به وجود خواهد آورد.بدین وسیله اعلام

 می شود که  دبیرخانه کشوری پوشاک وطراحی ودوخت  در این مورد

هیچ مسولیتی را  نخواهد داشت. 


                                                         باتشکر دبیرخانه کشوری پوشاک
  • صفورا محمدزاده
۲۷
مهر

بازدید هیئت آموزش و پرورش استانهای همجوار کشور ترکیه از هنرستانهای ارومیهبه گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اداره آموزش وپرورش استان، هیئت آموزش و پرورش استانهای همجوار کشور ترکیه با سفر به استان آذربایجان غربی، از هنرستانهای شهرستان ارومیه بازدید کردند.

در این هیئت چهار نفره، «فرات کایا» مدیر آموزش و پرورش استان آغری، «مصطفی آکدنیز» مدیر آموزش و پرورش استان وان، «کورشات دانشمان» مدیر مدرسه در استان اغدیر و «موسی اولمز» مدیر مدرسه در استان اغدیر حضور داشتند.

 «فریدون سیدمصطفوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان صبح امروز در آیین استقبال از این هیئت که در هنرستان شهید عسگری ارومیه برگزار شد؛ اظهار داشت: استان آذربایجان غربی بیش از 12 هزار شهید تقدیم آرمانهای انقلاب اسلامی کرده است و توسعه امروز ایران اسلامی را مدیون این شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: در استان آذربایجان غربی بیش از 37 هزار فرهنگی در 24 منطقه و ناحیه آموزشی برای آموزش و تربیت 575 هزار دانش آموز فعالیت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تعداد 280 هنرستان در این استان فعال است؛ ادامه داد: از این تعداد 90 هنرستان در شاخه فنی و حرفه ای و 190 هنرستان نیز در شاخه کار و دانش فعالیت دارند.

سیدمصطفوی با اشاره به تحصیل 27 هزار هنرجو در هنرستانهای استان، خاطر نشان ساخت: این هنرجویان در  28 رشته فنی و حرفه ای و 90 رشته کار و دانش مشغول تحصیل می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بیش از 36 درصد دانش آموزان دوره متوسطه استان در هنرستانها تحصیل می کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: ایران و ترکیه فرهنگ و باورهای مشترکی دارند که میتواند منجر به  توسعه همکاری های آموزشی، فرهنگی و هنری شود.

«فرات کایا» مدیر آموزش و پرورش استان آغری نیز در این دیدار با تقدیر از میزبانی شایسته آذربایجان غربی، گفت: ارتقاء کیفیت آموزشهای فنی و حرفه ای در دو کشور همسایه ایران و ترکیه هدف اصلی این سفر می باشد.

مدل های آموزشی ایران و ترکیه مشابه است

وی با بیان اینکه مدل های آموزشی ایران و ترکیه مشابه است؛ ادامه داد: ایجاد بازار کار برای هنرجویان و توسعه تکنولوژی های نوین در هنرستانها را در دستور کار داریم.

کایا خاطر نشان ساخت: توسعه صنایع در کنار کشاورزی نیازمند توجه مسئولان عالی رتبه دو کشور می باشد.

«اردشیر سیدسیاح» معاون آموزش متوسطه استان نیز با بیان اینکه انتقال تجربیات می تواند منجر به رشد و بالندگی آینده سازان دو کشور شود، بر افزایش ارتباط در حوزه های مختلف آموزشی بین مسئولان دو کشور تاکید کرد.

معاون آموزش متوسطه استان همچنین در خصوص بازار کار هنرجویان، نحوه ورود هنرجویان به دانشگاه ها و سایر مسائل سیستم آموزشی فنی و حرفه ای، روند مهارت آموزشی و نتایج تحقیقات تطبیقی در این خصوص، توضیحاتی ارائه داد.

گفتنی است اعضای این هیئت از کارگاه ها، آزمایشگاه ها و سایر قسمت های هنرستان پسرانه شهید عسگری و هنرستان دخترانه پژوهش ارومیه بازدید کردند و از نزدیک در جریان سیستم آموزشی آنها قرار گرفتند.

 






  • صفورا محمدزاده
۲۷
مهر

  • صفورا محمدزاده
کد ذکر ایام هفته

كد ماوس


  • مجله تفریحی

  • جاوا اسكریپت