دبیرخانه کشوری پوشاک وطراحی ودوخت

این سایت جهت اطلاع رسانی وتبادل با سرگروههای رشته پوشاک وطراحی ودوخت راه اندازی شده است.








/اختتامیه گرد همایی سرگروه های رشته های «پوشاک»و«طراحی و دوخت»/سیدسیاح: ترغیب هنرجویان برای فعالیت در حوزه تولید پوشاک ایرانی – اسلامیمعاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بر ضرورت ترغیب هنرجویان برای فعالیت در حوزه تولید پوشاک ایرانی – اسلامی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان، گرد همایی کشوری سرگروه های رشته های «پوشاک» و «طراحی و دوخت» که به مدت دو روز و به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شد، به کار خود پایان داد.

«اردشیر سیدسیاح» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در آیین اختتامیه این کارگاه اظهار داشت: رشته پوشاک و طراحی دوخت از چند جنبه جایگاه ویژه ای دارد به این معنا که علاوه بر بحث ارتقای آموزش ، کارآفرینی و کسب درآمد، این حوزه به گونه ای به معرفی بخشی از فرهنگ مادی و معنوی کشور می پردازد.

وی تصریح کرد: متاسفانه خلاء ارائه الگوی ملی و منطقه ای در پوشاک و لباس در کشور محسوس است لذا معرفی الگوهای پوشاک ایرانی  اسلامی با ویژگی های فرهنگی ، بومی و منطقه ای ضروری است.

سیدسیاح گفت: ترغیب هنرجویان برای فعالیت در حوزه تولید پوشاک ایرانی  اسلامی می تواند به روند تصمیم سازی و نیز غنای برنامه هایی که در این خصوص توسط متولیان و کارگزارن فرهنگی کشور انجام می گیرد، کمک نماید.

گردهمایی کشوری سرگروه های رشته های «پوشاک» و «طراحی و دوخت» با حضور معاون توسعه و تجهیز دفتر آموزشهای فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش، معاون آموزشی دفتر دوم متوسطه کار و دانش وزارت آموزش و پرورش، کارشناس مسئول گرههای آموزشی دفتر کارودانش و کارشناس رشته طراحی و دوخت دفتر فنی و حرفه ای و کارشناس رشته های گروه پوشاک دفتر کارودانش برگزار شد.

گفتنی است در این گرد همایی دو روزه پیرامون برنامه های پیشنهادی و عملیاتی رشته های «پوشاک» و «طراحی و دوخت» بحث و بررسی شد.


اوقات به افق :    






  • صفورا محمدزاده

نظرات  (۱)

با سلام خدمت سر کار خانم محمد زاده
با عرض پوزش به خاطر شرکت نکردن بنده در این همایش
که علت آن فوت مادر شوهر بنده بود
خانم محمد زاده اگر لطف کنید کارهایی که باید من انجام میدادم را برای من باز گو نمایید
که من سریعا برای شما ارسال کنم
با تشکر از توجه شما 

پاسخ:
سلام دوست عزیز فوت عزیز از دست رفته را تسلیت میگویم امید است روزهای خوشی را در پیش داشته باشید از اینکه نتوانستید تشریف بیاورید متاسفم ولی خوب پیشامده دست خودمون نبود جتما موارد لازم را ارسال خواهم کرد . باتشکر صفورامحمدزاده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کد ذکر ایام هفته

كد ماوس


  • مجله تفریحی

  • جاوا اسكریپت