دبیرخانه کشوری پوشاک وطراحی ودوخت

این سایت جهت اطلاع رسانی وتبادل با سرگروههای رشته پوشاک وطراحی ودوخت راه اندازی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد :توزیع12 هزار پوشاک لباس بین دانش آموزان نیازمندمدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از توزیع 12 هزار دست البسه تولید شده توسط هنرجویان هنرستان های استان بین دانش آموزان نیازمند در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان خراسان جنوبی، عباس لامعی در مراسم توزیع این البسه گفت: برای تولید این تعداد دست لباس بیش از 400 میلیون تومان هزینه شده که این مبلغ با مشارکت جامعه یاوری فرهنگی تأمین شده است.

وی اضافه کرد: در تولید این تعداد دست لباس هنر جویان و هنر آموزان هنرستان های  رسالت و کوثر بیرجند  ، عصمت و حکمت قاین  ، شهید صیوری فردوس   ، عصمتیه درمیان   ، آمنه مود سربیشه  و حضرت زینب (س)  زیرکوه مشارکت داشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این مطلب که در حال حاضر این  12 هزار دست لباس فرم مدرسه  آماده تحویل به آموزش و پرورش مناطق استان است، خاطر نشان کرد: تا کنون در دو مرحله البسه تولیدی هنرستان های استان  توزیع شده است و مرحله سوم آن نیز با همکاری جامعه یاوری  با اهداف دوخت لباس عید دانش آموزان جامعه  هدف ، از ابتدای  مهر ماه  سال جاری شروع شود

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی یاد آور شد: ارتقای سطح کیفیت آموزشی همراه با کاربردی نمودن آموزش‌های فنی و مهارتی، ایجاد فرهنگ و روحیه جامعه پذیری هنرجویان، معرفی رشته‌های فنی و مهارتی و فراهم نمودن جذب دانش‌آموزان علاقه‌مند ( هدایت تحصیلی ) و ارتباط آموزش وپرورش با بازارکار بخشی از اهداف تولیدی کردن هنرستان ها را تشکیل می دهد.

 

  • صفورا محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کد ذکر ایام هفته

كد ماوس


  • مجله تفریحی

  • جاوا اسكریپت