دبیرخانه کشوری پوشاک وطراحی ودوخت

این سایت جهت اطلاع رسانی وتبادل با سرگروههای رشته پوشاک وطراحی ودوخت راه اندازی شده است.

نفرات نهایی مسابقات کشوری علمی کاربردی مرداد معرفی می شوند.مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله پایانی مسابقات کشوری علمی کاربردی در 33 عنوان و رشته مهارتی 5 تا 7 مردادماه در شهر کرمان برگزار می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از پانا، سید مصطفی آذرکیش اظهار کرد: اجرای نظام آراستگی در تمامی هنرستان های سراسر کشور برنامه جدی این دفتر و کشور است که از سال گذشته آغاز شده است.
وی افزود: مرحله پایانی مسابقات کشوری علمی کاربردی در 33 عنوان و رشته مهارتی 5 تا 7 مردادماه در شهر کرمان برگزار می شود. این برنامه یکی از برنامه های اصلی دفتر است که در سال گذشته پس از 2 سال متوقف بودن به فعالیت خود ادامه داد.
مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در این مسابقات 298 هنرجو معرفی می شوند، گفت: برگزاری این مسابقات جزء برنامه اصلی در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی در دفتر کاردانش است.
وی گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته، مرحله پایانی و داوری برگزیدگان جشنواره هنری نیز در خراسان جنوبی انجام می شود که 16 تا 18 مردادماه در بیرجند خواهد بود.
 آذرکیش اضافه کرد: در این مسابقات یک رقابت سالم و خوب بین دانش آموزان ایجاد می شود که پس از مرحله هنرستانی، منطقه ای، در مرحله استانی شرکت کرده و پس از آن، مسابقات در یک مرحله تئوری کشوری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
 مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش افزود: تحقق، پویایی و نشاط خاصی برای راه اندازی مسابقات داشتیم که در نهایت رضایت مطلوبی در راستای کیفیت بخشی به ما ابلاغ کردند.
وی گفت: در سال قبل رشته بورس در 5 استان راه اندازی شد که بر اساس تفاهم نامه بین معاونت متوسطه و سازمان بورس و اوراق بهادار بود. در امسال نیز در حال اخذ پیشنهادات استان ها برای توسعه این رشته هستیم.
 آذرکیش بیان کرد: یکی از مفاد این همکاری و تفاهم نامه توسعه رشته بورس در هنرستان هایی است که این رشته را دارند همچنین تلاش بیشتر و جدی برای جذب هنرجویان این رشته در بازار سرمایه.
مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: 260 رشته مهارتی را به استان ها ابلاغ کردیم تا به تایید شورای عالی برسد و استان ها به عنوان رشته جدید از این مجموعه انتخاب و در هنرستان ها اجرا کنند.
 وی افزود: استان ها می توانند رشته های جدیدی که در طی این 3 سال به تصویب شورای عالی رسیده را انتخاب کرده و به دانش آموزان در مدارس ارائه کنند.
 وی در پایان خاطرنشان کرد: عمده تلاش و فعالیت ما فعالیت در زمینه صنعت و کشاورزی است.

  • صفورا محمدزاده

نظرات  (۱)

امیدوارم در ماه رمضان توشه ات فراوان باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کد ذکر ایام هفته

كد ماوس


  • مجله تفریحی

  • جاوا اسكریپت