ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی استانها(رشته طراحی ودوخت وپوشاک)
ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی استانها(رشته طراحی ودوخت وپوشاک) دبیرخانه کشوری پوشاک وطراحی ودوخت سالتحصیلی 93-94 نام نام خانوادگی سرگروه : استان:
|
||||||
ردیف |
فعالیت |
امتیاز |
عالی |
خوب |
ضعیف |
امتیاز کسب شده |
1 |
پاسخگویی |
5 |
|
|
|
|
2 |
فرم مشخصات سرگروه |
5 |
|
|
|
|
3 |
تهیه برنامه عملیاتی |
15 |
|
|
|
|
4 |
فرم آمار هنرآموزان فنی وحرفه ای و کاردانش |
15 |
|
|
|
|
5 |
فرم آمار هنرجویان فنی وخرفه ای وکاردانش |
15 |
|
|
|
|
6 |
فرم هنر بومی (فعالان پوشاک) |
15 |
|
|
|
|
7 |
فراخوان طراحی سوالات استانداردطراحی ودوخت وپوشاک |
20 |
|
|
|
|
8 |
فراخوان گزارش وعملکرد هنرستانهای مجری تبصره 75 |
20 |
|
|
|
|
9 |
طرح درس وبودجه بندی |
15 |
|
|
|
|
10 |
منابع اموزشی وجزوات آموزشی |
15 |
|
|
|
|
11 |
تولید محتوای آموزشی(مالتی مدیا ،پاورپوینت ،وفیلم و...) |
20 |
|
|
|
|
12 |
فوق برنامه(مقالات ،طرح خلاق آموزشی و...........) |
20 |
|
|
|
|
13 |
تحلیل وبررسی بازدید |
15 |
|
|
|
|
14 |
نقد وبررسی کتب واستانداردها |
20 |
|
|
|
|
15 |
گزارش از نمایشگاهها وتولیدات هنرستانها |
15 |
|
|
|
|
16 |
شرکت در تهیه مجلات الکترونیکی وفصلنامه دبیرخانه کشوری |
20 |
|
|
|
|
17 |
ارسال نمونه سوالات داخلی وپایانی آزمونها |
20 |
|
|
|
|
18 |
شرکت در نمایشگاهها وجشنواره های مرتبط با رشته پوشاک |
15 |
|
|
|
|
19 |
تشکیل کارگاههای آموزشی وجلسات تخصصی |
15 |
|
|
|
|
جمع امتیازات |
300 |
|
||||
رتبه |
|
|
||||
تناسب زمان ارسال مطالب ،کیفیت موارد خواسته شده ،ابتکار وخلاقیت ونوآوری در اخذ امتیازات موثر می باشد وارسال مستندات در هربند الزامی است. |
||||||
موضوعات پیشنهادی قابل طرح وتبادل تجربه در خصوص جلسات تخصی رشته پوشاک وطراحی ودوخت 1-روشهای برتر تدریس دروس مهارتی 2-شیوه های نوین ارزشیابی سنجش آزمون دروس مهارتی 3-طرح درس نویسی دروس مهارتی 4- -بودجه بندی دروس مهارتی براساس استاندارد مربوطه5-تشویق دانش اموزان به رشته های کاردانش وفنی وحرفه ای |
||||||
موضوعات پیشنهادی مورد نظر در بازدید های هنرستانها توسط گروه درسی پوشاک وطراحی ودوخت 1- کارگاه استاندارد (نور چرخ خیاطی مسئول کارگاه..........) 2- -بررسی وکنترل طرح درس وبودجه بندی دروس 3- -منابع درسی رشته پوشاک 4- -اجرای صحیح جدول دروس طبق بخشنامه اجرایی 5- -باز بینی واحدکار نمونه دروس عملی 6- -تخصیص تجهیزات موردنیاز برای هر هنرجو 7- شیوه های ارزشیابی نوین دروس عملی 8- -کنترل حضوروغیاب هنرجویان 9- تعامل با هنرآموزان در مورد مشکلات وشیوه های تدریس |
- ۹۳/۱۰/۱۶