دبیرخانه کشوری پوشاک وطراحی ودوخت

این سایت جهت اطلاع رسانی وتبادل با سرگروههای رشته پوشاک وطراحی ودوخت راه اندازی شده است.

کسب عنوان هنرستان سرآمد و برتر شهر تهران از سوی هنرستان کاردانش وحدت منطقه هنرستان کاردانش وحدت منطقه 4 موفق به کسب عنوان هنرستان سرآمد و برتر گردید.

در جلسه معاونین آموزش متوسطه شهر تهران که روز یکشنبه 93/10/7 برگزار گردید، در حضور معاونت متوسطه وزرات آموزش و پرورش و معاون آموزش متوسطه شهر تهران از خانم زهرا بهرامی مدیر هنرستان به عنوان هنرستان سرآمد و برتر سال تحصیلی 93-92 تقدیر و تشکر به عمل آمد. طرح انتخاب هنرستان سرآمد، پیرو دستور العمل وزارتی برگزار می گردد که مطابق با ملاک های دستورالعمل ارسالی، حدود 250 هنرستان دولتی مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت هنرستان کاردانش وحدت موفق به کسب عنوان سرآمد گردید. لازم به ذکر است هنرستان های سرآمد و برتر آن دسته از هنرستان های دولتی عادی هستند که با توجه به شرایط و امکانات موجود و با بهره گیری از مدیریتی کارآمد، بهره ور و اثربخش، در کلیه زمینه ها به شکلی هماهنگ و مشارکتی ارتقا یافته اند.

                               دبیرخانه کشوری پوشاک وطراحی ودوخت

  • صفورا محمدزاده

نظرات  (۱)

با سلام

ممنون از اطلاع رسانی شما

چشم پیگیری می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کد ذکر ایام هفته

كد ماوس


  • مجله تفریحی

  • جاوا اسكریپت